Çağrı Merkezi telefonunuzu bekliyor

Çağdaş belediyecilik uygulamalarını hayata geçiren Kadıköy Belediyesi, Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Çağrı Merkezi’yle vatandaşlara yedi gün 08.00-20.00 saatleri...

13 Nisan 2011 - 11:15

Kadıköy Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü birimi bünyesinde yer alan, çağdaş belediyecilik anlayışının bir ürünü olarak kurulan Çağrı Merkezi, 1 Kasım 2006 tarihinden bugüne kadar Kadıköy Belediyesi ile vatandaşlar arasında iletişim köprüsü kuruyor. Çağrı Merkezi’nin vatandaşa hizmet için haftanın yedi günü 08.00-20.00 saatleri arasında aralıksız hizmet verdiğinin altını çizen Kadıköy Belediyesi Bilgli İşlem Müdürü Şevki Köseoğlu, “Çağrı Merkezi’nde altı kişi görev yapıyor. Iki vardiya şeklinde çalışan Çağrı Merkezi’ni günde yaklaşık 400 kişi arıyor” dedi.

‘VATANDAŞ İLE MÜDÜRLÜKLER ARASINDA KÖPRÜYÜZ’

Çağrı Merkezi Sorumlusu Ebru Taner de, “444 55 22 nolu numaradan ulaşılan Çağrı Merkezimiz, vatandaşlarımızın her türlü sorusunu anında cevaplıyor, istek, şikâyet ve önerilerini de ilgili birimlere iletiyor. İlgili birimlerden gelen cevap doğrultusunda da vatandaşlarımıza telefon ya da mail yolu ile geri bildirimde bulunuyoruz. Örnek vermek gerekirse çöp kutusu ile ilgili sorunu olan vatandaşımızın şikâyetini Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne iletiyoruz. Sorun çözüldüğü zamanda vatandaşı arayıp, ‘sorununuz çözüldü’ diyoruz. Aslında vatandaşlar ile müdürlükler arasında aracıyız” diye konuştu.


Seyhan KALKAN VAYİÇ

 


ARŞİV