Alışveriş gecesi kazandırdı..

15 Eylül Perşembe gecesi Bağdat Caddesi, Nişantaşı ve İstinyepark'ta düzenlenen Fashion Night Out (FNO) amacına ulaştı.

22 Eylül 2011 - 16:01

Alışveriş gecesi kazandırdı
 
Moda ve perakende sektörünü canlandırmanın yanında İstanbul’un marka değerini artırmak için 15 Eylül Perşembe gecesi Bağdat Caddesi, Nişantaşı ve İstinyepark'ta düzenlenen Fashion Night Out (FNO) amacına ulaştı.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, Türkiye’de ikinci kez düzenlenen FNO'nun büyük ilgi gördüğünü belirterek, “Markalarımız geçen yıl düzenlenen FNO’ya göre satışlarını ortalama yüzde 50 artırdılar. Bir önceki güne göre ise yüzde 50 ile 700 arasında ciro artışı yakaladık. Hesaplamalarımıza göre 6 saat içinde, markalarımızın kasasına 75 milyon dolar girdi.” dedi. Amaçlarının sadece moda ve perakende sektörünü canlandırmak olmadığını ifade eden Yılmaz, ''Her şeyden önce bu etkinlikleri İstanbul'un moda merkezi olması ve çevre ülkeler tarafından da böyle algılanmasını sağlayan organizasyonlar olarak değerlendiriyoruz. Geçen yıl ilk olması nedeniyle yaşadığımız bazı acemilikleri bu sene tekrarlamadık. Öte yandan bir önceki etkinliğe katılmayan pek çok markamız bu yıl FNO içinde yer aldı. Gece boyunca yerli yabancı tüketiciler ciddi indirimlerle alışveriş yapma imkanı buldu. Tüketicilerimiz, stilistler, tasarımcılar, modeller, oyuncular, spor ve cemiyet hayatından ünlü isimler ile bir arada oldu. Çok daha pırıltılı bir gece yaşadık. İstanbul, moda, eğlence ve alışverişe doydu'' diye konuştu.
Fotoğraf: Sinem TEZER
 
 


ARŞİV