Elektrikte mobil dönem

İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş.(AYEDAŞ), elektrik dağıtım sektöründe mobil hizmet dönemini başlattı...

05 Ekim 2011 - 11:04

Çağrı Merkezi ve 7 projenin bünyesinde yer aldığı ve elektrik dağıtım hizmetini AYEDAŞ müşterilerinin ayağına götüren Hizmeti Yönetim Merkezi düzenlenen bir törenle hizmete açıldı.

Günün her saati 4446186 telefonunu arayarak ya da [email protected] adresine e-posta göndererek AYEDAŞ’ ın Çağrı Merkezine ulaşan müşterilerin her türlü başvurusu alınıyor. 

AYEDAŞ’ın çağrı merkezi sınırlı işlem yapan bildik klasik çağrı merkezlerinden farklı olarak abonelik devri, fatura itirazı, sayaç işlemleri dâhil birçok konuda müşterinin şirkete gelmesine gerek bırakmadan işlemini sonuçlandırıyor. AYEDAŞ Müşterilerinin Çağrı Merkezine telefon ya da internetle yaptığı başvurusu Evrak Takip sistemi ve Dijital Arşiv Sistemi sayesinde elektronik evrak oluşturularak anında işin mutfağı olan Hizmet Yönetim Merkezine iletiliyor. Hizmet Yönetim Merkezindeki personel de sahadaki Coğrafi Bilgi Sistemi Tabanlı Mobil Ekiplerle iletişime geçerek çok kısa sürede abonenin işlemini sonuçlandırıyor.


ARŞİV